måndag 7 april 2014

Låt det bli helg snart! ;)

Nä inte riktigt så fort behöver tiden gå men den här veckan började med en enda röra av dubbelbokningar så det känns att man lever denna veckan! Varje dag har jag något inplanerat och det känns tufft att slå upp kalendern och trycka in ännu mer i en redan fulltecknad vecka... Det är allt mellan himmel och jord känns det som; träningstävling, månadsmöte, fortbildning, träning, kurs, årsmöte, bankmöte, agilitymöte, bilbesiktning (måste lägga på sommardäck och byta lampa också) och där emellan ska jag få tid till hundträning och hästen, gahhh! Jag blir lite trött... Men det finns ju de som har det mycket värre... Behövde mest kräka av mig lite! 
Bjuder på en härlig bild av mig och Jacko i vårsolen, kort som detta ger mig energi!

Världen kan nästan rasa runt omkring mig, bara jag får ha Gustav och djuren hos mig! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar