onsdag 29 januari 2014

Jacko "is à noncarrier"!!!!!!

Lyckan är total!!
Jackos DNA prov resultat kom precis med posten och Jacko är "noncarrier" på alla! Sååå skönt, nu är det bara själva parningen som ska gå vägen!
Jag blev jättenervös i förra veckan när det kom delar av resultat av analysen av Jackos prover, på två stod det noncarrier och på två av dem stod det "pending". Jag blev alldeles kall när jag läste detta och trodde direkt att han var bärare av något slag! Jag mailbombade både Tina och Anne-chatrine och frågade vad det betydde!?? 
Tina lugnade mig och sa att Laboklin (företaget som gör analysen) skickar vissa prover vidare så de var inte klara än... Så när jag såg brevet från Näsum veterinärklinik i brevlådan blev jag sådär orolig igen, men det behövdes ju inte!!! :)
Idag har det kommit (kommer...) massor med snö! Jacko älskar det medan Skrållan hatar det... Här är en bild på Jacko "in action" när jag skottade snö!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar