lördag 4 januari 2014

Litet spår

Idag är ingen vanlig dag, nä för det är husses födelsedag... Ikväll ska vi iväg till syster yster då hon också fyller år idag och då är det ju inte fel om Jacko fått jobba liiiite grann med huvudet. När jag ändå skulle till stallet tog jag med Jacko och la ett litet spår på ca 200 meter. Vi kommer inte så långt med det här spårandet, det inträffar allt för sällan i vår träning nämligen! Skärpning! ;)
Jag la ett som var ganska rakt med mycket belöningspauser, att snusdosor innebär gottis har inte undgått Jacko iaf! Första halvan gick kanon, jättefint driv och han höll sig hyfsat i spårkärnan sen blev det lite tokigt i slutet och han kom av sig från spåret så jag fick hjälpa honom på rätt spår igen... 
Men nog är jag nöjd med honom när det händer så sällan att vi spårar! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar