söndag 28 april 2013

Känslan

av att vara nöjd är så jäkla skön! De senast veckorna har innehållit lite för lite av den varan då jag inte haft tid att ta ett steg tillbaka och faktiskt se vad jag har.

•Mitt i all köksrenovering tycker min kille att det är helt okej att jag ger mig ut i skogen i flera timmar med min lilla hund för att träna och må gott.

•Ikväll fick jag reda på att några bilder av Jacko hamnat på en blogg (livet med dobermann) och går såklart in och kikar... Där skriver Madeleine att hon tyckte Jacko var stilig och att vi hade ett bra träningssätt i skogen. Och bilden sen, gå in och kolla (!!) jag blir så lycklig, bara av att titta på honom!

•Igår var Skrållan med på sökkursen och vaktade bilen (?)... Och charmade såklart alla vid fikan med sitt uttrycksfulla huvud och spänstiga kropp! Mitt lilla hjärta! <3

Vad mer kan man begära egentligen?!
Haha! Detta blev ju en härlig egoboost så här på söndagskvällen... ;)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar