onsdag 17 april 2013

Veckan som gick

var något stressig... Där av mitt bristande uppdaterande.
Under veckan skulle jag baka tårtor till svärfars 60-års firande (100 pers!!!!), så all min "överblivna" tid gick åt till detta.

Men några pass med Jacko hann jag med mellan varven! Vi har tränat en del på apporten och ja vad ska jag säga... Jacko är inte stormförtjust ;) men jag SKA få honom att tycka den är kul! Går dock liiite lättare med klicker så vi får väl se vart detta slutar?!

I lördags var det dags för sökkursen och när våren äntligen har tagit fart passar vi på att köra in på den enda (?) snöfyllda väg vi har häromkring... Typiskt!

Jacko skötte sig fint men har liiite bråttom när vi kör typ räddningssök i skogen, det är bara att hitta figge, äta godis och springa till nästa... så nästa gång får nog kamptrasan vara med där också!

I söndags stod det söktävling på schemat, det var dock inte jag och Jacko som skulle tävla (riktigt sååå långt e vi inte) utan jag skulle ligga figge i skogen. Så lärorikt att få vara med!
Där var ett helt gäng tävlande som jag träffat och tränat med tidigare så det var många tummar som skulle hållas men framför allt till Anna-Karin och Danni, de vi tränar med på måndagar.

Fina Kira skulle också tävla med husse Christian och matte Jessica var också med (min förra chef) så vi fick pratat en del och ska förhoppningsvis ses snart och träna ihop! :)

Det var en lyckad tävling med mycket snack och många härliga skratt!
Ett stort GRATTIS till Anna och Danni som tog hem 1:a pris och blev uppflyttade!!! Snyggt!

Nedan lite bilder...










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar