tisdag 25 juni 2013

Förberedelser...

Det verkar som om det varit svårt att kommentera här på bloggen, nu hoppas jag att detta är åtgärdat!
Prova gärna och säg till om det fortfarande inte fungerar...

Ikväll körde vi en runda till klubben och tränade lite slalom och kontaktfält med mina små dårar. Jacko imponerar med kontaktfälten men har svårt för slalom, detta kommer vi falla på den 6:e juli! ska försöka åka till rusta nu i veckan och se om jag kan köpa lite pinnar så jag kan träna på att han går ifrån mig i slalomet plus att han har lite fart!

Skrållan skäller som vanligt som en tok och tar sig an alla hinder och slalomingångar jag ger henne! hon är en riktig tokterrier den där Skrållan! dock fick vi ta om vippen ett par gånger då hon gärna hoppar av den allt för tidigt...

Nästa onsdag kör vi iväg på klubbtävling på Svalövs brukshundklubb, perfekt för Jacko och träna lite med störning bredvid!

Ha det fint i sommarvärmen!

1 kommentar:

  1. Nu funkar det :-) :-)
    Rusta i Lund hade tydligen mycket agilityhinder, bla slalom! Och 5 meterstunnel för bara 300:-!!

    SvaraRadera