lördag 15 juni 2013

Veckan som gått

I tisdags var vi som vanligt ute i sökskogen, det var vaaarmt så jag bestämde mig för att köra lite uppletande med Jacko istället. Han sprang som vanligt igenom hela rutan på en gång i full fart! Sedan jobbade han bra men det blev lite rörigt när han kom in till mig... Han tog 3/5 saker, det är väl egentligen inte så bra för att vara Jacko men det som gjorde mig mest glad var att han tog plånboken som han alltid har haft svårt för! Efter den var han trött i huvudet så vi sprang ut till de sista sakerna i rutan i full fart!! :)
I veckan har jag hunnit med att köpa nya träningsskor, äntligen! 

Sedan har jag varit en sväng på TEBA, där får man verkligen hålla fingrarna i styr, där är sååå mycket grejor man bara måste (?) ha!!! ;) jag fick med mig det jag skulle: två spårlinor, två nya koppel och en vattenleksak... 

Spårlinorna ska jag använda när vi simmar i ån med Jacko för att få ut honom på det djupa så han får simträna lite i sommar. 

Nu ska vi ge oss iväg till klubben för att träna lite sista minuten träning inför imorgon så vi är taggade till morgondagens tävling!! :) ...och testa dojjorna såklart!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar