torsdag 27 juni 2013

Att göra ingenting!

Det är precis lika viktigt att göra ingenting som att göra allt tycker jag! 
Denna veckan har jag utöver promenader inte gjort särskilt mycket med hundarna, i måndags var jag på klubben en runda på kvällen för lite slalomträning men annars har vi bara varit hemma och myst! Mycket hänger ju såklart på vädret, man är inte jättetaggad på att träna när det regnar och blåser ute... Igår bänkade jag mig i soffan med all tvätt och hade änglagårdmaraton! Precis vad jag (och hundarna?) behövde! :) 

Imorgon kommer vårt efterlängtade kök, så i och med detta krävs det en del förberedelser så jag antar att de två dagarna som återstår av veckan fortsätter i samma anda som tidigare... ;) 

Till helgen ska vi dock träna agility för Carina igen! Ska bli skoj! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar