onsdag 20 mars 2013

Inomhusträning

Idag struntade jag i min egen träning, mitt samvete tynger så de veckor som jag har många kvällsmöten på jobb och denna veckan är just en sådan... Så idag gick vi en promenad när jag kom hem sedan har vi haft lite köksträning med fotpositioner, fjärrdirigering (där matte INTE gör hjälprörelser) och andra trixs. Vi avslutade dagen med lite hitteövningar inomhus. Min kära sambo blev intvingad med snusburk full med godis in på toaletten och fick sitta där tills Jacko hittade honom! ;)
Det där med att putta upp dörrar är knivigt tycker Jacko men idag fanns där en goburk på andra sidan så då gick det ann. Nästa omgång låg sambon gömd under en filt i hallen bakom några fotpallar, detta visade sig vara ett något lättare gömställe då det inte tog många minuter innan Jacko glatt upptäckte var han gömt sig! :)

Det är en härlig hund med mycket arbetslust! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar