söndag 17 mars 2013

MH!!!

Åh idag infann det sig stor lycka i mitt Mattehjärta! Denna ibland (ehum?) något tokiga hund kan med all säkerhet leverera när det behövs!

Ja, var ska jag börja? Dagen började alltså med en bilfärd upp till Ronneby, en färd fylld av förväntan från oss båda tror jag.

När vi anlände var Lillith ute och gjorde sitt MH så vi började med att rasta av oss en sväng efter allt bilsittande...

Efter Lillith var det dags för Drak-Ulla (för er som inte vet kommer Jacko från en monsterkull) och sedan var det Jackos tur!
Jag kände mig väldigt lugn och Jacko var på sitt bästa humör (som vanligt). Han kampade på jättefint genom hela beskrivningen och visade inga kvarstående rädslor eller skotträdsla! YES! Ja och det där med att leka med andra har ju aldrig varit något större bekymmer...
Sen var det de där med att stå stilla i hela TRE (!!!) minuter, ja det är ju inte en av Jackos starka sidor ;) haha!

Efter lek och prat med härliga monster och ägare begav vi oss hemåt, sååå nöjda!

Hur kunde jag ha sådan tur? Jacko är det finaste! <3 ...och jag är så glad över att ha en så bra uppfödare som Tina! Hon stöttar en verkligen i både med och motgång!

Nu fortsätter vi kvällen med att njuta av dessa välplacerade kryss!

På bilden har ni superfina Tillyhills Mr Hyde och matte Anna! Det var så kul att äntligen få träffa dem! :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar